• Dit jaar mogen we weer meedoen aan de Poiesz Jeugd Sponsor Actie!

Om onze club zoveel mogelijk te sponsoren, zonder dat het jezelfd geld kost, koop je in de actieperiode zoveel mogelijk je boodschappen bij de Poiesz in Oosterwolde (Oostenburg), bij de boodschappen krijg je munten. Door de munten in de koker te stoppen van Sportclub Makkinga helpt u al mee.

Hoe meer Jeugd Sponsor Munten in de koker worden gestopt van ons, hoe meer sponsorgeld aan het eind van de actie door Poiesz supermarkten wordt uitgekeerd. Het sponsorgeld komt ten goede aan de jeugd van onze vereniging.

Jeugd Sponsor Munten krijgt u gratis bij de kassa van alle Poiesz supermarkten. De koker voor de Jeugd Sponsor Munten van Sportclub is alleen te vinden bij de Poiesz supermarkt in Oosterwolde. De Jeugd Sponsor Actie loopt van maandag 14 februari t/m 10 april 2022 bij Poiesz supermarkten.